چگونه آهسته نارسایی کلیه و اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه آهسته نارسایی کلیه و اجتناب از دیالیز

چگونه به کم نارسایی کلیه و جلوگیری از دیالیز؟ مشخص شده است که نارسایی کلیه سخت است برای درمان، اما پیشرفت این بیماری را می توان کند، و با درمان مناسب می توان آن را به خوبی کنترل، تا مردم نارسایی کلیه می تواند بهتر با این بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند.

چگونه به کم نارسایی کلیه و جلوگیری از دیالیز؟

در واقع، اگر شما می توانید کلیه از آسیب بیشتر محافظت و تعمیر آنهایی که آسیب دیده شما قطعا می تواند نارسایی کلیه کند، بنابراین اجتناب از دیالیز.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

به جز این درمان، هنوز هم یک سری از روش های درمانی بر اساس طب سنتی چینی وجود دارد، آنها پا حمام درمانی، کامل حمام درمانی، انما درمان، دایره درمانی و غیره می باشد. همکاری با یکدیگر آنها همچنین می توانند عملکرد کلیه به حدی بهبود بخشد.

اما شما می دانید بیمار متفاوت است نشانه های متفاوت و حتی آنها را به همان بیماری است، بنابراین در طول درمان پزشکان درمان و سبزی های مختلف برای بیمار ترتیب بر اساس شرایط خود را دارند. اگر شما می خواهید بدانید که درمان است برای شما بهتر است، شما می توانید مشخصات خود را برای ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل ما شما را در اسرع وقت با اطلاعاتی که شما می خواهید پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه می توانید در زیر پیام ترک، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: